• Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

Συχνές Ερωτήσεις

Αεροπορικά
1. Πόση ώρα πριν την πτήση μου πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο;
2. Με ποιό τρόπο θα παραλάβω τα εισιτήριά μου;
3. Μπορώ να αλλάξω το όνομα επιβάτη;
4. Μπορώ να κάνω αλλαγή ή ακύρωση στην κράτησή μου;
5. Εάν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει την ώρα της πτήσης μου τι πρέπει να κάνω;
6. Πώς μπορώ να κάνω check in
7. Μπορώ να επιλέξω τη θέση μου;
8. Σε πόσο διάστημα πριν την αναχώρησή μου μπορώ να κλείσω τα εισιτήριά μου;
9. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση;
10. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτησή μου έχει ολοκληρωθεί και επιβεβαιωθεί;
11. Τι είναι η επιλογή +/- 3 ημέρες
12. Με ποιό τρόπο θα παραλάβω τα εισιτήριά μου;
13. Πόσες θέσεις μπορώ να κλείσω σε κάθε κράτηση;
14. Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες;
15. Ποιές οι κατηγορίες θέσεων σε ένα αεροπλάνο;
16. Ποια είναι τα επιτρεπόμενα όρια αποσκευών και/ή χειραποσκευών που μπορώ να μεταφέρω στην πτήση;
17. Τι δεν πρέπει να έχω μαζί μου όταν πρόκειται να ταξιδεύσω;
18. Μπορώ να μεταφέρω στην χειραποσκευή μου καλλυντικά, υγρά για τους φακούς επαφής μου και φάρμακα;
19. Τι είναι το πρόγραμμα τακτικών επιβατών;
20. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους πόντους που έχω συγκεντρώσει;
21. Έχω κινητικά προβλήματα και χρειάζομαι αναπηρικό καροτσάκι για να μπω στο αεροσκάφος, πρέπει να το δηλώσω εκ των προτέρων και σε ποιο φορέα;
22. Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να μεταφέρω κάποιον ειδικό εξοπλισμό; Επιτρέπεται;
23. Μπορώ να πάρω το laptop (ηλεκτρονικό φορητό υπολογιστή) μου στο αεροσκάφος;
24. Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου στο αεροπλάνο;
25. Μπορώ να κάνω κράτηση για γκρουπ;
26. Θέλω να έχω ένα συγκεκριμένο γεύμα στην πτήση π.χ. χορτοφαγικό γεύμα. Τι πρέπει να κάνω;
27. Πού κάθονται τα βρέφη;
28. Μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο για ασυνόδευτο παιδί;
29. Δεν μπορώ να προχωρήσω με την κράτησή μου αν και έχω επιλέξει την επιθυμητή μου πτήση γιατί δεν υπάρχει πλέον διαθεσιμότητα. Τι κάνω στη συνέχεια;
30. Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;
31. Μπορώ να καταχωρήσω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας με ασφάλεια στο site του www.memphis.gr;
32. Με ποιους τρόπους και που μπορώ να πληρώσω τα εισιτήρια μου;
33. Μπορώ να εκδώσω εισιτήριο για λογαριασμό άλλου δίνοντας τη δική μου πιστωτική κάρτα?
34. Υπάρχει πιθανότητα να μου ζητηθούν παραπάνω στοιχεία από αυτά που έχω ήδη καταχωρήσει στο σύστημα για έκδοση και πληρωμή εισιτηρίου;
35. Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου;
36. Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου;
37. Τι έγγραφα χρειάζομαι εκτός από το e-ticket μου, προκειμένου να ταξιδέψω;
38. Τα παιδιά χρειάζονται ταξιδιωτικά έγγραφα;
39. Ποια είναι τα έγγραφα που υποχρεούμαι να έχω μαζί μου όταν πρόκειται να πετάξω;

Ξενοδοχεία
40. Πως μπορώ να δω που βρίσκεται το ξενοδοχείο;
41. Πως μπορώ να ξέρω τις παροχές και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου που με ενδιαφέρει;
42. Πως μπορώ να δω τα ξενοδοχεία ξεκινώντας από την χαμηλότερη τιμή;
43. Πως μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
44. Πως ξέρω ότι ολοκλήρωσα επιτυχημένα την κράτησή μου;
45. Για ποιό λόγο χρειάζεται να εισάγω την πιστωτική μου κάρτα κατά τη διάρκεια της κράτησής μου;
46. Ποιοι είναι οι συνηθέστεροι τύποι δωματίων;
47. Υπάρχει λίστα αναμονής για τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται ως πλήρη;

 

Αεροπορικά

1. Πόση ώρα πριν την πτήση μου πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο;
Για πτήσεις εσωτερικού θα πρέπει να είστε τουλάχιστον 1 ώρα νωρίτερα στο αεροδρόμιο ενώ για πτήσεις εξωτερικού τουλάχιστον 2 ώρες πριν.

2. Με ποιό τρόπο θα παραλάβω τα εισιτήριά μου;
Πλέον, όλα τα αεροπορικά εισιτήρια είναι ηλεκτρονικής μορφής. (Δεν υπάρχει χάρτινο εισιτήριο, έχει καταργηθεί). Επομένως, το e-mail που λαμβάνετε με το ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-ticket) αποτελεί ουσιαστικά το ίδιο το εισιτήριο σας με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες (ώρες δρομολογίων, αριθμός πτήσης). Μπορείτε αν θέλετε να εκτυπώσετε το  e mail προκειμένου να έχετε μαζί σας τον αριθμό του εισιτηρίου σας (e-ticket) κατά τη διαδικασίαcheck in στο αεροδρόμιο. Παρόλα αυτά, έχετε υπόψη ότι με επίδειξη της ταυτότητας (νέου τύπου, με λατινικούς χαρακτήρες) ή του διαβατηρίου σας (ανάλογα με τον προορισμό) λαμβάνετε από το check in desk της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο την κάρτα επιβίβασης σας.

3. Μπορώ να αλλάξω το όνομα επιβάτη;
Δυστυχώς δεν επιτρέπεται η αλλαγή ονόματος σε ολοκληρωμένη κράτηση.
Το ονοματεπώνυμό σας πρέπει να συμπληρώνεται με λατινικούς χαρακτήρες όπως ακριβώς αναγράφεται στην ταυτότητά σας ή στο διαβατήριό σας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στη σωστή συμπλήρωση του ονοματεπώνυμού σας, γιατί και λάθος να έχει συμπληρωθεί το όνομα, η κράτηση του αεροπορικού εισιτηρίου που έχει επιλεχθεί θα γίνει κανονικά.

Σημείωση: Μερικές αεροπορικές εταιρίες δέχονται την αλλαγή ονόματος αλλά με χρέωση, η οποία εξαρτάται από την πολιτική της κάθε εταιρίας.

4. Μπορώ να κάνω αλλαγή ή ακύρωση στην κράτησή μου;
Για οποιαδήποτε αλλαγή/ακύρωση στην κράτησή σας θα πρέπει να μας καλέσετε το συντομότερο δυνατό.
Σας ενημερώνουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να έχουν ορίσει κάποια επιβάρυνση που εξαρτάται από το είδους του ναύλου του εισιτήριου. Επίσης ενδέχεται ο ναύλος του εισιτηρίου να μην επιδέχεται καθόλου αλλαγές. Στην περίπτωση αλλαγής κράτησης θα πρέπει να μας υποβάλετε το αίτημά σας με e mail ή τηλεφωνικά.. Εμείς θα επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία και θα σας ενημερώσουμε. Για τις ενέργειες που θα χρειαστεί να γίνουν από εμάς, υπάρχει χρέωση10 ευρώ για κάθε εισιτήριο εσωτερικού/ εξωτερικού για αλλαγή ναύλου και 15 ευρώ  για ακύρωση ναύλου  εσωτερικού/ εξωτερικού πλέον της πιθανής επιβάρυνσης που θα ορίσει η αεροπορική εταιρεία για τη συγκεκριμένη αλλαγή/ακύρωση.Το τμήμα ακυρώσεων / αλλαγών λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 19:00 .Εάν δεν χρησιμοποιήσω το εισιτήριό μου, θα μου επιστραφεί το ποσό που έχω καταβάλει;

Η επιστροφή του συνολικού ή μέρος του ποσού  του αεροπορικού εισιτήριου, εξαρτάται από την πολιτική που ακολουθεί κάθε αεροπορική εταιρεία σε σχέση με το ναύλο που έχετε επιλέξει .

Κατά την ολοκλήρωση της κράτησής σας, στο email επιβεβαίωσης αναγράφονται όλοι οι κανόνες που διέπουν τον ναύλο που έχετε επιλέξει.

5. Εάν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει την ώρα της πτήσης μου τι πρέπει να κάνω;
Ορισμένες φορές οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να προβούν σε αλλαγές και τροποποιήσεις των δρομολογίων, των ωρών και του αριθμού των πτήσεων τους.
Ο επιβάτης ανάλογα με την αλλαγή στις οποίες έχει προβεί η αεροπορική εταιρεία σε κάποια πτήση, ενδέχεται να έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να σας ενημερώσει το συντομότερο δυνατό για κάθε ενδεχόμενη αλλαγή, ώστε να προσαρμόσετε έγκαιρα το πρόγραμμα του ταξιδιού σας.

6. Πώς μπορώ να κάνω check in
Μπορείτε είτε να κάνετε check-in ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της αεροπορικής εταιρείας (μέσα σε 24 ώρες πριν την αναχώρηση) είτε απευθείας στο αεροδρόμιο (2 ώρες πριν την αναχώρηση).

7. Μπορώ να επιλέξω τη θέση μου;
Μπορείτε να επιλέξετε τη θέση σας, είτε μέσω της ιστοσελίδας των αεροπορικών εταιρειών είτε απευθείας στο αεροδρόμιο πριν την αναχώρηση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αεροπορικές εταιρείες παρέχουν τη δυνατότητα να κρατηθεί από εμάς η θέση σας.

8. Σε πόσο διάστημα πριν την αναχώρησή μου μπορώ να κλείσω τα εισιτήριά μου;
Όσο αφορά τις online κρατήσεις μπορείτε να τις πραγματοποιήσετε έως (48) ώρες πριν από την αναχώρησή σας.
Για τηλεφωνικές κρατήσεις  έως και δύο (2) ώρες πριν την αναχώρησή σας. Για τηλεφωνικές κρατήσεις καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ.  2310242005  ή στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση memphis@memphis.gr

9. Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση;
Ασφαλώς και μπορείτε να κάνετε τηλεφωνικές κρατήσεις. Για τηλεφωνικές κρατήσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ. 2310242005.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για τις τηλεφωνικές κρατήσεις;

Εάν επιθυμείτε η κράτηση να γίνει τηλεφωνικά, υπάρχει επιβάρυνση 5 – 10 ευρώ ανά άτομο σε σχέση με τις τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας.

10. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτησή μου έχει ολοκληρωθεί και επιβεβαιωθεί;
Αμέσως μετά  την ολοκλήρωση της κράτησης  σας θα λάβετε ένα e-mail με την οριστική επιβεβαίωση και τα στοιχεία της πτήσης σας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε το emailεπιβεβαίωσης εντός 24 ωρών, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της αντίστοιχης κατηγορίας (επικοινωνήστε μαζί μας).

11. Τι είναι η επιλογή +/- 3 ημέρες
Ενεργοποιώντας τη συγκεκριμένη επιλογή θα δείτε την πιο φθηνή πτήση κάθε ημέρα για ένα διάστημα 7 ημερών από τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής που έχετε επιλέξει. Στη συνέχεια, επιλέγοντας την τιμή που σας ενδιαφέρει, θα εμφανιστούν όλες οι πτήσεις του συνδυασμού ημερομηνιών αναχώρησης και επιστροφής στον οποίο αντιστοιχεί η τιμή

12. Με ποιό τρόπο θα παραλάβω τα εισιτήριά μου;
Πλέον, όλα τα αεροπορικά εισιτήρια είναι ηλεκτρονικής μορφής. (Δεν υπάρχει χάρτινο εισιτήριο, έχει καταργηθεί). Επομένως, το e-mail που λαμβάνετε με το ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-ticket) αποτελεί ουσιαστικά το ίδιο το εισιτήριο σας με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες (ώρες δρομολογίων, αριθμός πτήσης). Μπορείτε αν θέλετε να εκτυπώσετε το mail προκειμένου να έχετε μαζί σας τον αριθμό του εισιτηρίου σας (e-ticket) κατά τη διαδικασία check in στο αεροδρόμιο. Παρόλα αυτά, έχετε υπόψη ότι με επίδειξη της ταυτότητας (νέου τύπου, με λατινικούς χαρακτήρες) ή του διαβατηρίου σας (ανάλογα με τον προορισμό) λαμβάνετε από το check in desk της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο την κάρτα επιβίβασης σας.

13. Πόσες θέσεις μπορώ να κλείσω σε κάθε κράτηση;
Υπάρχει ένα όριο των 6 επιβατών ανά κράτηση. Επίσης εάν οι 5 ή οι 6 επιβάτες είναι παιδιά, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας ενήλικας συνοδός

14. Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες;
Ενήλικες θεωρούνται οι επιβάτες από 12 ετών και άνω.
Παιδιά θεωρούνται οι επιβάτες από 2 έως και 12 ετών.
Οι επιβάτες από 0 έως και 2 ετών θεωρούνται βρέφη.Σημείωση: Τα όρια ηλικίας ενδέχεται να διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και εξαρτώνται από πολιτική που ακολουθεί η εκάστοτε αεροπορική εταιρεία.

15. Ποιές οι κατηγορίες θέσεων σε ένα αεροπλάνο;
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες θέσεων ανάλογα με τον τύπο του αεροσκάφους και τη διαμόρφωση των θέσεων όπως αυτές ορίζονται από την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία:

Οικονομική Θέση ( Economy Class)
Η οικονομική θέση συνήθως καταλαμβάνει τις περισσότερες θέσεις μέσα στην καμπίνα. Είναι οι θέσεις με το χαμηλότερο κόστος και παρέχουν λιγότερες ανέσεις και υπηρεσίες στους επιβάτες. Εάν ταξιδεύετε με συμβατικές εταιρείες και αναλόγως την πτήση, συνήθως στο κόστος του εισιτηρίου περιλαμβάνονται δωρεάν ποτά και φαγητό. Στις εταιρείες χαμηλού κόστους συνήθως δεν περιλαμβάνονται φαγητό ή δωρεάν ποτό.
Επιχειρηματική Θέση ( Business Class)
Αυτή η θέση είναι ακριβότερη σε σχέση με την οικονομική, προσφέρει περισσότερες ανέσεις και υπηρεσίες στους επιβάτες. Οι επιχειρηματικές θέσεις διαχωρίζονται από τις οικονομικές θέσεις στην καμπίνα του αεροσκάφους και είναι στο μπροστινό μέρος της. Τα καθίσματα των θέσεων είναι φαρδύτερα και υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στις επιλογές γευμάτων ή ποτών.
Πρώτη θέση ( First Class)
Αποτελεί την πολυτελέστερη και ακριβότερη θέση μέσα στο αεροσκάφος. Βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα της καμπίνας με πιο άνετα καθίσματα και αρκετές αναβαθμισμένες υπηρεσίες. Επίσης, περιλαμβάνεται μεγάλη ποικιλία γευμάτων (ανάλογα πάντα με το είδος και την διάρκεια της πτήσης). Οι επιβάτες της πρώτης θέσης απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια και εκτός αεροσκάφους από την αεροπορική εταιρεία π.χ ξεχωριστή υπηρεσία Check in και ειδικά διαμορφωμένους χώρους αναμονής στο αεροδρόμιο.

16. Ποια είναι τα επιτρεπόμενα όρια αποσκευών και/ή χειραποσκευών που μπορώ να μεταφέρω στην πτήση;
Η κάθε αεροπορική εταιρεία έχει τους δικούς της κανονισμούς όσον αφορά στον αριθμό, διαστάσεις και βάρος των αποσκευών και των χειραποσκευών, οι οποίοι εξαρτώνται και από τον εκάστοτε ναύλο (economy, business, first class). Σύμφωνα με τους γενικούς όρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης η χειραποσκευή δε θα πρέπει να ξεπερνά τις εξής διαστάσεις: 56cmx45cmx25cm. Ο κάθε επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει μία χειραποσκευή βάρους μέχρι 8 κιλά. Όσον αφορά στις αποσκευές ο κάθε επιβάτης δικαιούται σε γενικές γραμμές να μεταφέρει μία βαλίτσα ως 20 κιλά. Για τυχόν έξτρα κιλά/αποσκευές υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση, η οποία διαφέρει ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία και την πολιτική αυτής. Για περισσότερες πληροφορίες καλείτε την αεροπορική εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε.

17. Τι δεν πρέπει να έχω μαζί μου όταν πρόκειται να ταξιδεύσω;
Σύμφωνα με τους όρους που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την ασφάλεια των πτήσεων, οι επιβάτες δεν πρέπει να μεταφέρουν στις αποσκευές τους τα κάτωθι:

Πεπιεσμένα αέρια
Διαβρωτικά
Εκρηκτικά
Εύφλεκτα υγρά και στερεά
Ραδιενεργά υλικά
Τσάντες και χαρτοφύλακες με ενσωματωμένα συστήματα συναγερμού
Οξειδωτικά υλικά
Δηλητηριώδεις και μολυσμένες ουσίες
Άλλα επικίνδυνα υλικά
Υγρά σκευάσματα

18. Μπορώ να μεταφέρω στην χειραποσκευή μου καλλυντικά, υγρά για τους φακούς επαφής μου και φάρμακα;
Μπορείτε να μεταφέρετε υγρά σκευάσματα μέσα στη βαλίτσα σας που θα την παραδώσετε στον έλεγχο εισιτηρίων. Μπορείτε επίσης να μεταφέρετε υγρά σκευάσματα στις χειραποσκευές σας υπό προϋποθέσεις και μόνο: Τα υγρά σκευάσματα θα πρέπει να βρίσκονται σε δοχείο με χωρητικότητα το πολύ 100 ml. Τα δοχεία πρέπει να τοποθετούνται σε πλαστικές, διαφανείς, επανασφραγιζόμενες σακούλες, μέγιστης χωρητικότητας 1 λίτρου ανά επιβάτη. Ως υγρά νοούνται τα εξής: νερό, ποτά, σούπες, σιρόπια, αλοιφές, λοσιόν, λάδια, αρώματα σπρέι, τζελ όλων των κατηγοριών, υγρά συσκευασμένα υπό πίεση όπως αφρός ξυρίσματος & αποσμητικά, κρέμες συμπεριλαμβανομένης και της οδοντόκρεμας, υγρά-στερεά μείγματα, λοιπά αντικείμενα παρόμοιας υφής. Σημείωση: Υγρά σκευάσματα όπως ποτά και αρώματα που έχετε αγοράσει μέσα στο αεροπλάνο ή σε σημεία πώλησης του αεροδρομίου που βρίσκονται μετά τα σημεία ελέγχου δεν εμπίπτουν στους παραπάνω περιορισμούς καθώς έχουν ήδη τηρηθεί οι απαραίτητοι κανονισμοί ασφαλείας και τα προϊόντα παραδίδονται σε σας σφραγισμένα (Προσοχή: δε θα πρέπει να τα ανοίξετε προτού περάσετε τον έλεγχο χειραποσκευών). Επίσης στις χειραποσκευές μπορείτε να μεταφέρετε: Φάρμακα, διαιτητικά είδη και παιδικές τροφές που κρίνονται απαραίτητα κατά τη διάρκεια της πτήσης, αλλά ίσως σας ζητηθεί ν’ αποδείξετε την αναγκαιότητά του.

19. Τι είναι το πρόγραμμα τακτικών επιβατών;
Το πρόγραμμα τακτικών επιβατών (FFP = Frequent Flyers Program) είναι υπηρεσία που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες στους τακτικούς επιβάτες τους, ώστε να τους παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες και προνόμια όταν ταξιδεύουν με την εταιρεία αυτή.

20. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους πόντους που έχω συγκεντρώσει;
Μόνο η αεροπορική εταιρεία μπορεί να σας δώσει αυτές τις πληροφορίες.

21. Έχω κινητικά προβλήματα και χρειάζομαι αναπηρικό καροτσάκι για να μπω στο αεροσκάφος, πρέπει να το δηλώσω εκ των προτέρων και σε ποιο φορέα;
Σ’ αυτή την περίπτωση καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με το τμήμα κρατήσεων του www.memphis.gr  τηλεφωνώντας στο 2310 242005 ή στέλνοντας e-mailστο memphis@memphis.gr  καθ’ ότι ο αερομεταφορέας θα πρέπει να ειδοποιηθεί τουλάχιστον 48 ώρες πριν την πτήση, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

22. Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να μεταφέρω κάποιον ειδικό εξοπλισμό; Επιτρέπεται;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να μεταφέρετε ειδικό εξοπλισμό είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.Στις περισσότερες περιπτώσεις ο ειδικός εξοπλισμός δεν συμπεριλαμβάνεται στα δωρεάν κιλά που μπορείτε να μεταφέρετε στις αποσκευές σας. Η χρέωση εξαρτάται από το είδος του εξοπλισμού και την πολιτική της εκάστοτε

23. Μπορώ να πάρω το laptop (ηλεκτρονικό φορητό υπολογιστή) μου στο αεροσκάφος;
Ο επιβάτης μπορεί να πάρει μαζί του τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή στο αεροσκάφος.

Σημείωση:οι φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές αφαιρούνται από τις χειραποσκευές για να ελεγχθούν ξεχωριστά στο αεροδρόμιο.

24. Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου στο αεροπλάνο;
Οι κανονισμοί και οι διαδικασίες για τη μεταφορά κατοικίδιων είναι διαφορετικοί ανάλογα με την πολιτική της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας και τον προορισμό.
Σημείωση: Τα κατοικίδια μπορούν να εισέλθουν είτε στη καμπίνα επιβατών, είτε στους χώρους αποθήκευσης αποσκευών του αεροσκάφους είτε ως εμπόρευμα.

25. Μπορώ να κάνω κράτηση για γκρουπ;
Για γκρουπ πάνω από 9 επιβάτες, θα πρέπει να στείλετε την αίτησή σας με e-mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

26. Θέλω να έχω ένα συγκεκριμένο γεύμα στην πτήση π.χ. χορτοφαγικό γεύμα. Τι πρέπει να κάνω;
Για να προσθέσετε ένα ειδικό γεύμα στην κράτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

27. Πού κάθονται τα βρέφη;
Τα βρέφη κάθονται στην αγκαλιά του ενήλικα. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν μόνο ένα βρέφος ανά ενήλικα. Αν δεν θέλετε το παιδί σας να καθίσει στην αγκαλιά σας, αλλά σε ξεχωριστό κάθισμα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

28. Μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο για ασυνόδευτο παιδί;
Η κάθε αεροπορική εταιρία ακολουθεί διαφορετική πολιτική για τα ασυνόδευτα παιδιά και για αυτό το λόγο σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας.
Πολλές αεροπορικές εταιρίες παρέχουν υπηρεσία συνοδού.
Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες αυτές επαφίενται στην τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας.

29. Δεν μπορώ να προχωρήσω με την κράτησή μου αν και έχω επιλέξει την επιθυμητή μου πτήση γιατί δεν υπάρχει πλέον διαθεσιμότητα. Τι κάνω στη συνέχεια;
Αυτό είναι μια σπάνια περίπτωση αλλά όχι αδύνατη. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια της κράτησης κάποιος άλλος πρόλαβε και επιβεβαίωσε την τελευταία κενή θέση της πτήσης του συγκεκριμένου ναύλου. Μπορεί επίσης να σημαίνει ότι λόγω της μικρής καθυστέρησης των ενημερώσεων του συστήματος κάποια εισιτήρια που έχουν ήδη αγοραστεί εξακολουθούν να εμφανίζονται ως διαθέσιμα. Γενικά η κράτησή σας είναι εγγυημένη μόνο όταν λάβετε το μήνυμα για επιτυχή κράτηση με τον αντίστοιχο κωδικό στο τέλος της διαδικασίας.

30. Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;
Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που πραγματοποιείτε την κράτησή σας. Ενδέχεται να δείτε δυο χρεώσεις στην κάρτα σας, μια από την αεροπορική εταιρεία με το ποσό του εισιτηρίου και μια από την εταιρεία μας (MEMPHIS TRAVEL) με το ποσό της χρέωσης υπηρεσιών. Το σύνολο των δυο είναι το ποσό που βλέπετε στο site μας.

31. Μπορώ να καταχωρήσω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας με ασφάλεια στο site του www.memphis.gr;
Το www.memphis.gr  παρέχει ένα ολοκληρωμένο από τεχνολογικής άποψης και προστατευμένο περιβάλλον, όπου μπορείτε να καταχωρήσετε την πιστωτική σας κάρτα με απόλυτη ασφάλεια. Τα προσωπικά σας δεδομένα και ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας φτάνουν στο server μας κρυπτογραφημένα μέσω της άρτιας τεχνολογικής μεθόδουSecure Socket Layer (SSL).

32. Με ποιους τρόπους και που μπορώ να πληρώσω τα εισιτήρια μου;
Η πληρωμή όλων των αεροπορικών εισιτηρίων που εκδίδονται online μέσα από το www.memphis.gr γίνεται μέ τις  πιστωτικές κάρτες  VISA, MASTERCARD. Για πληρωμές με  την πιστωτική κάρτα   AMERICAN EXPRESS  χρησιμοποιήστε την επιλογή

       Δημιουργία Κράτησης και αίτηση έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου (Πληρωμή με American Express).

33. Μπορώ να εκδώσω εισιτήριο  για λογαριασμό  άλλου δίνοντας τη δική μου πιστωτική κάρτα?
Υπάρχει η δυνατότητα να εκδώσετε εισιτήριο εκ μέρους έτερου επιβάτη καταχωρώντας τα στοιχεία της δικής σας πιστωτικής κάρτας για τη χρέωση του συγκεκριμένου εισιτηρίου/ταξιδιωτικής υπηρεσίας. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις για λόγους ασφαλείας το memphis.gr  ζητά από τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας να ενημερώνει για την αποδοχή της συναλλαγής ακολουθώντας τις οδηγίες που λαμβάνουμε από τις τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Παραδείγματος χάριν η αποδοχή ενδέχεται να γίνει τηλεφωνικά αφού επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας απευθείας με τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας ή το αντίστροφο (να ζητήσει δηλαδή το γραφείο μας από τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας να καλέσει την τράπεζα του προκειμένου να επιβεβαιώσει την αποδοχή της αγοράς). Σε περίπτωση που ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας αρνηθεί να συνεργαστεί με το γραφείο μας, τότε η συναλλαγή και το εισιτήριο ακυρώνονται.

34. Υπάρχει πιθανότητα να μου ζητηθούν παραπάνω στοιχεία από αυτά που έχω ήδη καταχωρήσει στο σύστημα για έκδοση και πληρωμή εισιτηρίου;
Συνήθως αυτό δε συμβαίνει εκτός κάποιων εξαιρέσεων για τη δική σας ασφάλεια πάντα. Όταν ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας δεν είναι αυτός που ταξιδεύει ή όταν το σύστημα ασφαλείας που διαθέτει το www.memphis.gr  εμφανίσει κάποια ένδειξη για συναλλαγή στα όρια της επικινδυνότητας, τότε κατόπιν επικοινωνίας μας με τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, ζητάμε να μας αποσταλεί με φαξ η φωτοτυπία της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε για τη συναλλαγή, η φωτοτυπία του διαβατηρίου του κατόχου της πιστωτικής κάρτας, καθώς και η ενυπόγραφη αποδοχή εκ μέρους του της συγκεκριμένης συναλλαγής. Σημειωτέον, ότι το www.memphis.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ένα εισιτήριο εφ’ όσον κρίνει, με τα συστήματα που διαθέτει, ότι μια συναλλαγή φέρει στοιχεία, που την καθιστούν ύποπτη και επικίνδυνη από πλευράς ασφάλειας. Βέβαια, σ’ αυτή την περίπτωση το ποσό που δεσμεύεται κατά την εν λόγω συναλλαγή, επιστρέφεται και ο επιβάτης ενημερώνεται γραπτώς (με mail) για την ακύρωση της κράτησης του. Του δίνεται έτσι η δυνατότητα να επικοινωνήσει με το γραφείο μας, προκειμένου να διαλευκανθεί η περίπτωση του και να πραγματοποιήσει εκ νέου μια κράτηση εφ’ όσον το επιθυμεί.

35. Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου;
Ναι, μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου στο βήμα που εισάγετε τα στοιχεία των επιβατών.

36. Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου;
Η τιμολόγηση της αγορά σας πραγματοποιείται μέσω αυτόματου μηχανισμού τιμολόγησης.
Στην περίπτωση που δεν έχετε επιλέξει στοιχεία τιμολόγησης κατά το στάδιο της πληρωμής, το παραστατικό εκδίδεται στα στοιχεία του κάθε επιβάτη.
Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλάγης των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του νόμιμου παραστατικού.

37. Τι έγγραφα χρειάζομαι εκτός από το e-ticket μου, προκειμένου να ταξιδέψω;
Προκειμένου να ταξιδέψει κάθε επιβάτης θα πρέπει να έχει επίσημα έγγραφα: διαβατήριο, ταυτότητα (ταυτότητες με λατινικούς χαρακτήρες είναι αποδεκτές σε ορισμένες περιπτώσεις). Ορισμένες χώρες ζητούν επίσης VISA.
Για πληροφορίες σχετικά με τα έγγραφα (VISA και εμβόλια), σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με την πρεσβεία ή το προξενείο της χώρας προορισμού και την αεροπορική εταιρεία που σας ενδιαφέρει.
Είναι ευθύνη του επιβάτη να έχει τα απαραίτητα έγγραφα για το ταξίδι του.

38. Τα παιδιά χρειάζονται ταξιδιωτικά έγγραφα;
Τα παιδιά που ταξιδεύουν εντός Ελλάδας και δεν έχουν ταυτότητα, θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν μαζί τους πιστοποιητικό γέννησης, ή βιβλιάριο υγείας ή πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας από την αρμόδια αρχή. Για πτήσεις προς το εξωτερικό τα παιδιά χρειάζονται αντιστοίχως τα προσωπικά τους έγγραφα, δηλαδή διαβατήριο με ή χωρίς visaαναλόγως με τους όρους και προϋποθέσεις εισόδου στην κάθε χώρα. Όσον αφορά σε ασυνόδευτα παιδιά (από δύο ως έντεκα ετών) παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα κρατήσεων του www.memphis.gr τηλεφωνώντας στο  2310-242005  ή στέλνοντας e-mail στο memphis@memphis.gr

39. Ποια είναι τα έγγραφα που υποχρεούμαι να έχω μαζί μου όταν πρόκειται να πετάξω;
Για πτήσεις εντός Ελλάδας χρειάζεστε οπωσδήποτε την ταυτότητα σας.

Για πτήσεις σε χώρες εντός της ζώνης Σένγκεν (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία) θα πρέπει να έχετε μαζί σας ταυτότητα νέου τύπου, δηλαδή με λατινικούς χαρακτήρες ή διαβατήριο.

Για πτήσεις εκτός ζώνης Σένγκεν χρειάζεστε διαβατήριο σε ισχύ καθώς και βίζα σε όποιο προορισμό αυτό απαιτείται. Πληροφορίες σχετικά με την    έκδοση visa λαμβάνετε από την πρεσβεία ή το προξενείο της χώρας στην οποία ταξιδεύετε

Ξενοδοχεία

40. Πως μπορώ να δω που βρίσκεται το ξενοδοχείο;
Στη λίστα με τα ξενοδοχεία, και κάτω από το κάθε όνομα ενός ξενοδοχείου υπάρχει η τοποθεσία (πόλη στην οποία βρίσκεται το ξενοδοχείο) όπως και το κουμπί “Εμφάνιση Χάρτη”. Πατώντας το, θα δείτε το χάρτη και το ακριβές σημείο που βρίσκεται το ξενοδοχείο.

41. Πως μπορώ να ξέρω τις παροχές και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου που με ενδιαφέρει;
Στη λίστα με τα ξενοδοχεία, εαν πατήσετε πάνω στην ονομασία του εκάστοτε ξενοδοχείου τότε μπορείτε να δείτε όλες τις εγκαταστάσεις και τις παροχές που προσφέρει το κάθε ξενοδοχείο.

42. Πως μπορώ να δω τα ξενοδοχεία ξεκινώντας από την χαμηλότερη τιμή;
Μόλις εισάγετε τα κριτήρια αναζήτησης και εμφανιστεί η λίστα με τα διαθέσιμα ξενοδοχεία, θα δείτε ακριβώς από πάνω της το κουμπί “Sort By”.
Εκεί μπορείτε να επιλέξετε πρώτα τις φθηνότερες τιμές (Ανάλογα με το δωμάτιο που θα επιλέξετε, πχ δίκλινο με πρωινό, μονόκλινο κτλ).

43. Πως μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
Όταν ολοκληρώσετε την κράτησή σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης.
Οτιδήποτε θελήσετε να κάνετε από εκεί και μετά, είτε ακύρωση είτε τροποποίηση της κράτησής σας μπορείτε να το κάνετε μόνος σας μέσα από την ενότητα ” Η κράτησή μου”. Θα χρειαστεί απλά να συμπληρώσετε τον αριθμό κράτησης και τον κωδικό πρόσβασης που λάβατε στο email επιβεβαίωσης.

44. Πως ξέρω ότι ολοκλήρωσα επιτυχημένα την κράτησή μου;
Μόλις ολοκληρώσετε την κράτησή σας, εμφανίζεται η σελίδα επιβεβαίωσης, μέσα στην οποία μπορείτε να βρείτε όλα τα στοιχεία που θα χρειαστείτε. Επίσης θα λάβετε αυτόματα και email επιβεβαίωσης.

45. Για ποιό λόγο χρειάζεται να εισάγω την πιστωτική μου κάρτα κατά τη διάρκεια της κράτησής μου;
Η πληρωμή του ξενοδοχείου πραγματοποιείται κατά την διαμονή σας εκεί. Αυτό σημαίνει ότι η κάρτα σας δεν θα χρεωθεί νωρίτερα, ο λόγος που την εισάγετε κατά τη διάρκεια της κράτησής σας είναι απλά για προ-έγκριση ότι το ποσό της κράτησης μπορεί να καλυφθεί. Η πιστωτική σας θα χρεωθεί νωρίτερα μόνο αν έχετε επιλέξει δωμάτιο με προ-πληρωμή ή αν δεν ακολουθηθεί από πλευράς σας η πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου.

46. Ποιοι είναι οι συνηθέστεροι τύποι δωματίων;
Υπάρχουν 2 είδη κατηγοριοποιήσης των δωματίων που ενδεχομένως να συναντήσετε σε ένα ξενοδοχείο ή κατάλυμα. Ο ένας είναι το είδος του δωματίου (π.χ. standard, studio, deluxeκλπ) και ο δεύτερος ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να φιλοξενηθούν ανά περίπτωση (μονόκλινο, δίκλινο, τρίκλινο).
Τα STANDARD δωμάτια ενός ξενοδοχείου συνήθως αντιπροσωπεύουν το βασικό τύπο δωματίου ενός ξενοδοχείου παρέχοντας τις βασικές ανέσεις.
Τα SUPERIOR δωμάτια (κάποια ξενοδοχεία χρησιμοποιούν και τον όρο executive) ορίζονται ως καλύτερα (superior) από τα standard και συνήθως υπερτερούν των standard σε μέγεθος, ποιότητα επίπλωσης και παρεχόμενων υπηρεσιών. Μια επιπλέον διαφοροποιήση που είναι αρκετά συχνή μεταξύ των superior και standard δωματίων είναι η παρεχόμενη θέα απο το δωμάτιο.
Τα DELUXE δωμάτια είναι η τρίτη και ανώτερη κατηγορία δωματίων που μπορείτε να βρείτε σε ένα ξενοδοχείο τα οποία συνήθως υπερέχουν σε μέγεθος, θέα, επίπλωση, υπηρεσίες κλπ απο όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου.
Εκτός απο τα δωμάτια σε αρκετά ξενοδοχεία παρέχονται σουίτες (suites). Οι σουίτες διαχωρίζονται σε JUNIOR SUITES και SUITES.
Η Junior Suite είναι συνήθως ένα μεγαλύτερο δωμάτιο με ξεχωριστό καθιστικό όπου σε κάποιες περιπτώσεις η κρεβατοκάμαρα διαχωρίζεται με πόρτα και σε κάποιες άλλες με κάποιο διαχωριστικό το οποίο δε διαχωρίζει απόλυτα τους δύο χώρους.
Η σουίτα (SUITE) η οποία είναι συνήθως ένα αρκετά μεγάλο δωμάτιο το οποίο έχει 2 ξεχωριστά δωμάτια (1 κρεβατοκάμαρα και 1 καθιστικό) τα οποία διαχωρίζονται με πόρτα. Πολλά ξενοδοχεία ορίζουν ώς σουίτα οποιοδήποτε δωμάτιο έχει sofa ή sofa bed (καναπέ που μετατρέπεται σε κρεβάτι) οπότε θα πρέπει να το λάβετε υπ’ όψη στην επιλογή σας.
Τα Studios είναι δωμάτια τα οποία μοιάζουν στη διαρρύθμιση με τις Junior Suites άλλα είναι σαφώς πιο απλά δωμάτια απο αυτές. Το χαρακτηριστικό των Studios είναι ότι διαθέτουν κουζίνα/κουζινάκι και εξοπλισμό για μαγείρεμα. Τον τύπο αυτό δωματίου θα το συναντήσετε συχνότερα σε χαμηλότερης κατηγορίας ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και παραθαλάσσια καταλύματα.
Τα Apartments είναι παρόμοια δωμάτια με τα Studios και διαθέτουν 1 ή 2 κρεβατοκάμαρες, ο αριθμός των οποίων συνήθως δηλώνεται στην περιγραφή του δωματίου (π.χ. 1 bedroom apartment, 2 bedroom apartment) και ένα καθιστικό. Τόσο τα studios όσο και τα apartments συνήθως παρέχουν μία ενιαία τιμή για την ενοικίαση του εν λόγω δωματίου, ανεξάρτητα από τον αριθμό ατόμων που θα διαμείνουν (π.χ. Studio 2-4 άτομα 80 ευρώ/ημέρα).
Κάποιοι άλλοι όροι που ενδέχεται να συναντήσετε είναι :
Run of House που σημαίνει πρακτικά ο κατώτερος διαθέσιμος τύπος δωματίου που υπάρχει κάτα το check-in το οποίο μπορεί να είναι ένα standard δωμάτιο με περιορισμένη ή μέτρια θέα, ένα απλό standard δωμάτιο ή μερικές φορές και κάποιο καλής ποιότητας δωμάτια (π.χ. superior).
Economy Room ή Promo, οι οποίοι αναφέρονται σε ένα standard δωμάτιο το οποίο έχει καλύτερη τιμή επειδή είναι λίγο μικρότερο απο άλλα της κατηγορίας του, δεν προσφέρει καλή θέα κ.ο.κ.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι παραπάνω περιγραφές ισχύουν γενικά αλλά σε πολλές περιπτώσεις η ερμηνεία των παραπάνω όρων εξαρτάται απο το ξενοδοχείο, την κατηγορία του και την τοποθεσία του. Έτσι λ.χ. ένα standard δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων ενδέχεται να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες απο ένα superior ενός ξενοδοχείου 3 αστέρων. Επίσης πολλά ξενοδοχεία μπορεί να μην έχουν ή να μην ονομάζουν κανένα τύπο δωματίου standard και η κατηγοριοποιήση τους να ξεκινά απο τα superior δώματια.

Τα δωμάτια επίσης χωρίζονται σε μονόκλινα (single), δίκλινα (double), τρίκλινα (triple), τετράκλινα (quadruple), οικογενειακά δωμάτια (family room).
Στο δίκλινο δωμάτιο μπορεί να συναντήσετε κάποιες διαφοροποιήσεις όπως π.χ. double for single use το οποίο είναι ουσιαστικό ένα δίκλινο δωμάτιο το οποίο παρέχεται σε χαμηλότερη τιμή (ενδιάμεση συνήθως μεταξύ του κανονικού μονοκλίνου και του κανονικού δικλίνου) για αποκλειστική χρήση απο 1 άτομο. Επίσης υπάρχει η διαφοροποιήση μεταξύ του double room (δίκλινο δωμάτιο με ένα διπλό κρεβάτι) και του twin room (δίκλινο δωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια). Αν το ξενοδοχείο δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι το δίκλινο δωμάτιο θα έχει συγκεκριμένους τύπους κρεβατιών τότε στην περιγραφή του τύπου δωματίου θα αναφέρεται ο όρος double/twin. Εσείς μπορείτε να δηλώσετε την προτίμηση σας αλλά η εξύπηρετηση σας εξαρτάται απο τη διαθεσιμότητα την ημερομηνία που θα πραγματοποιήσετε το check in.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις πληροφορίες σχετικά με τις παροχές και τον επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων σε κάθε δωμάτιο.

47. Υπάρχει λίστα αναμονής για τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται ως πλήρη;
Όχι, δεν υπάρχει λίστα αναμονής. Σε περίπτωση που κάποιο ξενοδοχείο δεν παρουσιάζει διαθεσιμότητα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης τότε δεν προβλέπεται κάποια λίστα αναμονής.

Top